YouSee forsinket !!

Yousee

Opdatering November 2017

Der er desværre opstået en forsinkelse med etableringen af bredbånd og TV, hvilket YouSee beklager meget.

Der foreligger pt ikke en tidshorisont for, hvornår arbejdet fortsætter, så vi kan få etableret signal i husstandene. Så snart vi ved mere, vil det blive annonceret her på hjemmesiden.
CR Electric har oplyst, at de mangler at høre fra 2-3 beboere, som tidligere har meddelt, at CR Electric skulle udføre gravearbejdet for dem med hensyn til at få stikledningen ført frem til sokkel. De pågældende beboere bedes omgående henvende sig til CR Electric på telefon 24790822 eller mail: jrp@crelectric.dk for at aftale nærmere. Hvis de pågældende har ombestemt sig og selv gravet ledningen ned, så giv venligst besked til Ernst (DV26).
Endelig skal vi præcisere, at alle beboere, som har tilmeldt sig YouSee projektet, skal betale 2.500 kr. til Dansk KabelTV/YouSee for at få ført en ledning hen til skel (dette arbejde er udført). Det betyder, at man også skal betale dette, selv om man vælger at få gravet kablet ned i skel (koster dog ikke ekstra), eller få lagt kablet ind i huset, så det er klar til brug.
Vi anbefaler, at man får lagt kablet ind til huset nu. Hvis du på denne baggrund ændrer en tidligere beslutning om kun at få gravet kablet ned ved skel til at få det lagt hen til huset, så giv besked til Ernst hurtigst muligt.
Mvh
Bestyrelsen & Ernst

Skriv et svar